شهید سیدبــاقر آقـــایی دیوکلایی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید سیدبــاقر آقـــایی دیوکلایی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید سیدبــاقر آقـــایی دیوکلایی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام سیدباقر آقایی از شهدای دانش آموز شهرستان بابل می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : سید محمد
تاریخ تولد : 1348/06/01
تاریخ شهادت : 1365/10/04
محل تولد : بابل
گلزار شهدای دیوکلا بابل
نحوه شهادت :اصابت تیر
محل شهادت : ام الرصاص- عملیات کربلای 4
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

آخرين مطالب

مادر شهید :

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۳۶ ب.ظ

شهید باقر آقایی خدا رحمت کند شب تشیع جنازه اش ، صبحی که میخواست دفن بشود مادرش میگوید آقا یوسف دیشب دیدم در خانه باز شد زنی وارد حیاط شد مثل آفتاب میدرخشد وارد اتاق شد گفتم خانم کی هستی گفت من مادرش هستم گفتم مادرش که من هستم گفت من دختر پیامبر فاطمه سلام الله هستم ؛گفت چیکار دارید . گفت فردا پسرم را تشیع میکنند این کفن را از بهشت آوردم او را با این کفن تشیع کنید مادر میگوید من نمیدانستم باقر کجایش گلوله خورد گفت سر پسرم هدف قرار گرفت وقتی اسکلتش را آوردند دیدم سرش مورد هدف گلوله قرار گرفت


شهید آقایی عزیز یکی از 41 شهید دیوکلا هست که پس از 9 سال استخوان هایش به وطن بازگشت و در گلزار شهدای دیوکلا دفن شد شادی روحش صلوات


۹۵/۰۴/۳۰ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی